Bollen i rullning

Ni som känner mig privat vet att jag har lite krämpor som emellanåt kan hindra mina planer. Man kan inte bestämma vilken hand livet kommer att dela dig, men det du kan göra är att bestämma hur du ska spela handen du blivit tilldelad!
Försöker att ha en lite mer positiv inställning till livet än den jag brukar ha (kanske inte går så jättebra alltid, men gör mitt bästa).
Var och simmade idag, motionssim med alla pensionärer. Nästan varje muskel i kroppen gjorde ont de första tio minuterna. Sen efter drygt en halvtimme fick jag världens sjukaste krampattacker i fötter och underben. Fick avbryta simningen och sätta mig i bastun... Benen ömmar än nästan 10 timmar efter kramperna! Och nej det är inte efter träningsvärk! Det är i de musklerna som krampade... Ska tillbaka senare i veckan tänkte jag :)


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0