Det är visst någon som är tillbaka

Hejsan hoppsan :)
Jag har gått och blivit riktigt förkyld, kramp-hostar nu också :( Förstår inte riktigt det där med förkylning, man blir ju helt cp av det. Typ febrig fast man inte har feber, ont i hela kroppen (speciellt huvudet, som känns som om det är överfullt med snor) och svårt att andas normalt. Får mösa mig till apoteket och köpa nässpray även om det sliter på slemhinnorna så hjälper det mig ialla fall att andas ;) Jag föredrar faktiskt att andas, tro det eller ej. Apropå andas, så ska jag titta på True Blood nu till min brunch :D Jag hoppas att jag får reda på vad Sookie är för någonting i denna delen och att Alcide kommer tillbaka! Han ska vara med i 7 avsnitt, undrar om de allihopa redan har visats :p
Fick sms av Daniel imorse också. Han vill ha veckans "Sofi's Mode", undra varför? ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0