sweet sweet

Insåg precis att jag inte uppdaterat sedan i maj månad. Visst jag är ingen storbloggare, gör det enbart för min egen skull och vid det här laget tror jag knappast att det är en endaste läsare kvar... Men ska börja igen nu, tycker att jag behöver det :) Behöver lätta på trycket lite och just nu så är det inte så mycket till socialt liv här hos mig. Sitter mesta delarna av dagarna med c-uppsatsen som alla i min termin skriver nu. Påbörjade resultatet igår och tycker det går rätt så bra nu. Vi har haft en del motgånger nämligen jag och min skrivkamrat :/ Men det vara bara att bita ihop och köra på. Jag har även lyckats komplettera en hemtenta, göra två salsomtentor, ha massagekurs, gå på seminarium, föreläsningar samt vara sjuk samtidigt som jag jobbar med uppsatsen. Tror nästan detta kommer bli min död! Håller tummarna för att jag har fel ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0