Rastlös och uttråkad

Under terminen hittills har jag gått på högvarv i effektivitet! Gjort hemtenta och kompletterat den efter att 70% av klassen fått tillbaka och behövt komplettera. Jag har gjort två omtentor, väntar på svar på den senaste. Klarade den första med fem poäng från fullpott :) hehe... Jag har jobbat på Studentpuben, gått på någon fest eller två.

Förutom det så har jag massagekurs, en heldag varannan vecka. Allt detta arbete på högvarv har gjort att mina känslor är all over The place. Är orkeslös ena sekunden, hyperaktiv nästa! Det enda som är konstant är att jag är rastlös. Nästan så det kryper under skinnet på mig. Vet inte vad jag ska göra. Helt sjukt! Allt är typ tråkigt också... Har dock börjat rensa här hemma ordentligt. Köpte sopsäckar idag, redan slängt en fullproppad säck!


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0