uppdatering

Jag har haft lite excistentiella problem på senaste. Eller problem och problem, jag har funderat. Egentligen inte på det vanliga vad är meningen med livet? Utan mer vad är det meningen att man ska göra med all tid? Jag vill inte bara sitta av tiden jag har, jag vill göra något bra med den. Något värdigt! Försökt kolla upp lite funktionärs/volontärs arbeten eller så här i Karlstad :) Men till min förvåning finns det nästan bara på Friskis & Svettis... Hade varit kul, men jag är medlem på ett gym precis vid Universitetet och det är bindningstid på mitt medlemskap där :/ SÅ kan inte bara byta och om man ska vara funktionär på friskis är kravet att man bara tränar där :( Sen är det väldigt långt bort från där jag bor...

Visst Studentpuben Bunkern finns ju och det ligger i samma hus där jag bor :) Men då ska jag alltså servera alkohol och eller mat till berusade studenter. låter inte optimalt! Tycker det är ganska jobbigt att vara bland riktigt berusade personer, speciellt när jag själv är spiknykter!

Har gått och blivit halvsjuk, huvudvärk, slem i halsen och feber... Så tar Ipren regelbundet. Kan inte bli sjuk nu, inte när vi har praktik. det går inte att ta igen praktiken. Om det inte är så att man är sjuk en dag, då kan man ju ta igen den... Men liksom om man får kräksjuka eller så :( Vill inte, kan inte och orkar inte! Har märkt att jag är otroligt rastlös och uttråkad efter bara några timmar hemma... Måste börja tvinga ut mig själv i friska luften. Ta med lite saft i min fina vattenflaska och sätta mig ute med en bok eller nåt ;) Kan inte få så mycket sol just nu, för jag äter antibiotika och om jag får sol på mig kan huden bli gulfläckig :/ Vill inte riktigt chansa ;) Haha...


(Bilden lånad av google...)

Nu är jag nerbäddad i soffan och tittar på Pretty Woman :) Den går på tv, men med all reklam så slutar den så sent :( Så i första pausen satte jag på min dvd istället ;) hehe...

Imorgon har vi psykiatrigenomgång och på tisdag eftermiddag kliver jag på mitt första pass på psykiatrisk avdelning :) Ska bli spännande!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0