allting kommer ordna sig

Jag har nu fördrivit några timmar på att designa om Agnes blogg :) Var rastlös och uttråkad, så varför inte göra något som faktiskt är roligt och som glädjer någon annan?


(ska försöka ta lite nya bilder till bloggen! Så snart jag bara kan...)

Eftersom jag faktiskt är student så har jag insett ett litet dilemma. Jag gillar inte fester! Fester är överskattade. Det kommer antingen för mycket folk eller för lite, aldrig lagom många. Det är alltid någon/några som får en snefylla och gör sönder saker eller skadar sig själva eller andra... Med eller utan avsikt då. Någonting blir alltid stulet, även om personen i fråga tappar bort det själv. Det är alltid för varmt inomhus och för kallt ute, eller varmt inne och ute! Musiken är så hög att om man lyckas ta sig fram till någon man känner kan den ändå inte höra vad du säger och du kan inte heller höra vad personen säger tillbaka... Några ska börja prata "dupt" eller prata ut om något så den ena blir ledsen och börjar gråta, ja i dessa fall menar jag att det är tjejer som börjar gråta. Man blir misstagen för att vara tankeläsare, då det flertalet gånger kommit fram i efterhand att det förväntades något av mig som personen i fråga inte uttryckt utan "det borde jag ha förstått"!
Jag är mer en för- och efterfest människa. Helst efterfest med tanke på musiken, emn förfest är bättre då människorna inte hunnit dricka så mycket ännu :)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0