Glöm dem som vill sänka dig

Första morgonen tillbaka, kändes väldigt konstigt att vara ensam igår, i en helt annan stad än den jag vaknade i. Men jag ska ju snart tillbaka till Trollhättan :) Så hoppas på att det inte blir några problem i längden. Då det är nytt år, så åkte den nya vägg almenackan upp, köpte en Fire department of New York kalender i somras ;) Hehe, men upptäckte att den inte har hållare eller hål för uppsättning på väggen, så efter lite trixande så sitter den nu på väggen :)
Låg vaken till halv ett och läste på till dagens examination, KAD. Hur man sätter kateter för er som inte vet vad jag snackar om ;) Ska läsa igenom papprena en gång till eller två innan examinationen börjar 11:15.


Suprapubis Kateter - Bilden
Jag hoppas på att det går vägen, man får veta direkt om det gått vägen eller inte. Nu kör vi!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0