Suck!

Ibland orkar jag bara inte med mig själv. Min kropp hänger inte med i livet, med denna fart som den degenereras kommer jag vara sönder på riktigt innan jag är 35 ju. Fitt helvete! Önskar ibland att jag kunde vara en sådan person som alla bara tycker om och tycker om att vara med. En sådan person som man alltid hör att alla som är lika mobbade som jag hatar... Funderar på att skaffa mig en låtsas kompis. Så jag kan göra allt sånt som jag vill göra men inte kan med att göra själv. Börjar änna inse att det är oundvikligt för mig att slippa göra saker ensam. Skulle till exempel vilja se The Hobbit på bio, men har ingen att gå med. Kanske får stålsätta mig och gå ensam då istället för att sitta ensam hemma och tycka synd om mig själv!


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0