Sjukling

Ibland blir man bara så trött på sig själv. Jag brukar säga att min kropp ger upp, det är inget jag hittar på eller säger för att folk ska tycka synd om mig eller så. Jag säger det för att det är sanningen. Jag är diabetiker. Mina knän värker varje dag och jag har tydligen något som kallas smärta runt patella (knäskålen) syndrom, som har med vinkeln som lårbenet möter knät på att göra...

I onsdags hade jag tid att göra en spirometri för att se om mina svårigheter att andas är astma. Vilket det ju självfallet är :( Men på testet syntes även att jag ibland har svårt med inandningen. Det problemet är det tydligen min struma som gör :( Jag menar dra mig baklänges!
Jag kan inte andas normalt och fått höra att det är för att jag har dålig kondition! Jo, ja tackar ja...

Kommer ju bli ruinerad av räkningar till alla läkarbesök och alla mediciner! Ser inte fram emot räkningen som kommer komma lagom till jul :/


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0