Forever

Detta är sista veckan på praktiken. Ska bli skönt att slippa pendla till världens ände och tillbaka varje morgon klockan 05:40. Samt att slippa gå upp 04:40! Man blir depp av det... Och helt slut :p
Har inte kommit i ordning alls i lägenheten än... Lovar bilder när jag har det. Får hjälp om några veckor att köra hem möbler från IKEA och bygga lite ;) Ska bli skönt att kunna kalla detta hem så småning om :) Men har fått tvättat alla kläder nu och börjat få upp det som ännu ligger i lådorna på golvet :) Byggde en av luckorna till min tv-hylla. Så nu är en av flyttlådorna tomma, då alla skivor kommit på plats :)

Mamma, jag väntar till mitten av oktober på Lejonkungen, för att jag beställde den så fort det gick. Det rä den mest populära av alla Disney-filmer, den tar slut direkt! Så beställde, men såg inte då att den skulle ta sån tid. Och nu har jag ju betalat för den, så tänker inte köpa en till :) Sett reklam på tv m att den släpps på Blue-Ray och att man då får med en dvd upplaga... Men har inte spelare till blue-ray och det är dyrare med Blue-Ray. Tar mig typ aldrig ut till Maxi här... Och har inte sett den på Kvantum. Därför jag väntar ;) Ni får köpa den till Freja :) Tror hon är stor nog att se de gamla filmerna nu, de är läskigare tycker jag... De som kommer nu är mer färgglada och skojsiga...

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0