Benidorm

Jag har gått och tappat matlusten... Tror det är för att jag stressar för mycket. Att hostan inte vill släppa hjälper väl inte, men får ont i magen direkt nåt kommer i munnen :( Så på tre veckor har jag gått ner 5 kilo :/ Kan ju inte vara så där extremt bra, men är svårt att koppla av just nu. Massor med saker som händer hela tiden. Ingen rast och ingen ro :p
Fick ett ryck när jag kom hem idag :) Och bar ner grejer i källaren, städat lite och plockat i ordning lite :) Ser betydligt bättre ut! Ska bli så klar jag kan nu i veckan. Så det bara är att lägga in sakerna i bokhyllan och täckena i soffan :) Bara tre veckor kvar tills möblerna blir hit körda med pappas hjälp ;)
Imorgon blir det till att starta hemtentamen, va en sväng i Trollhättan och passade på att låna de böckerna som fanns på biblioteket där ;) Så slipper jag lägga en förmögenhet för att få ihop 7.5 poäng, eller om det är 5hp som tentan är... :S

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0