can build a nation

I lördags var det Tacksittning :) Vi valde att inte gå på själva sittningen men sticka dit när det var öppet för allmänheten :)
Jag och Louise gick på jakt efter ny vinterjacka åt henne och sedan åt vi middag hemma hos Viola :) Viola och hennes syster Linnea som var här på besök bjöd oss på wook. Super gott! Och sedan fick vi pumpapaj med glass efteråt. Jag och Louise hade redan smakat på pajen kvällen innan, då det var middag hos Louise och Alex ;) Den var super god! Lite rolig konsistens, men gott smakade den :)
På Tacksittningen var det tema, alla Cura skulle klä ut sig till någonting på C och alla Bamse skulle klä ut sig till något på B. Jag var Catwoman :) Masken åkte av ganska tidigt, för jag kunde knappt se nåt i den!
Snodde denna bilden av Viola :) Natalie, Linnea, jag och Louise innan vi drog till Tacksittningen. Louise följde inte med till sittningen... Så ni behöver inte klia er i huvudet över vad hon är utklädd till :p

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0