we're gonna make it

Igår var det fest hemma hos Adam :) Herre Gud vad fint han hade hos sig! OMG! det var allsång, när vi tjejer kidnappade Adam med gitarren in i sovrummet och skrällsjöng :D Sedan avslutades kvällen med knäckebröd hos Natalie.
Vaknade till en mardröm i morse då vattnet i hela mitt område är avstängt! För det är en vattenläcka någonstans, som de ska laga. Har vart utan vatten hela dagen :( Fick gå till Kronoparkens Centrum där brandmän står och delar ut vatten ;) Hihi, men man var ju tvungen att ha med egna kärl att bära hem vattnet i. Men vem har en dunk?! Inte jag iallafall, så det blev min stora vattenflaska. Så köade i typ 20 minuter för 1 liter vatten... De sa vid 15 att vattnet skulle vara fixat till innan 17. Men nu är klockan mer än 17 och fortfarande inget vatten! :(
När nu vattnet kommer tillbaka, så vill de att man ska koka det innan man dricker det. Orka! Men vill ju inte bli sjuk så måste väl göra det... Men det spännande är ju att Universitetet ligger i mitt område, så då kan man alltså inte dricka deras kranvatten heller... Men det är ju bara folk i Stockfallet, Kronoparken och delar av Rud som är drabbade, så de som inte vet nåt om vattenläckan kommer ju dricka! :o Hoppas de sätter upp skyltar om det, men skulle inte tro de gör något sånt snällt faktiskt...

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0