Gröna festival Foppa-tofflor

Gud vad jag längtar till sommaren!
  • Jag vill slippa gå på lektioner
  • Jag vill ha lite mer rutin
  • Jag vill ha filmkvällar med Jokke :D
  • Jag vill sitta på Överbys parkering mitt i natten och äta paj med Daniel och prata om livet, folk och om killar!
  • Jag vill spendera tid med min soulmate på srtanden och drömma om framtiden! <3
  • Jag vill se alla Harry Potter filmerna i rad och sedan dra på premiären av allra sista delen på bio!
  • Jag vill läsa min underbara sommarkurs i litteraturvetenskap <3
  • Jag vill flytta till min nya studentlägenhet
  • Till sist vill jag åka på semester i 3 veckor hos Pappa i USA :D
Sa jag förresten att jag vill att det ska bli sommar NU


Bild från förra sommaren, med Karin och Annie på Sweden Rock Festival!

Kommentarer
Mamma säger

Du glömde en punkt - umgås med din underbara mamma!!!!

2011-05-27 @ 09:04:05
Annie säger

Go text och go bild :)

2011-05-27 @ 12:18:23
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0