Det blev en bra Valborg igår :) Massa folk...

img_9385 (MMS)

Det blev en bra Valborg igår :) Massa folk ute på Gubbholmen, satt och prata i solen :) Vi hittade faktiskt Snygg-Tysken! :D Vet inte om jag berättat om honom innan, men det var när jag och Silvana skulle till Tempel på Sekes sommarfest :) Så klev det på ett gäng killar på bussen, som var typ smockfull av studenter. En av killarna (som var super snygg) luta dig fram till mig och fråga om jag pratade engelska. Jag bara yeah, så fråga han varför det var så mycket folk just idag. Jag fick hjärnsläpp och fråga Silvana vad ingenjör heter på engelska, och förklarade sedan för honom att det var ingenjörernas studentförening Seke som anordnat festen på Tempel ikväll. Han hade världens finaste engelska dialekt, hördes inte någonstans att han kom i från Tyskland! :O Jaja, så klart vågade jag inte gå fram till honom igår, vad tusan ska man säga till någon man bara träffat på bussen liksom?!  Hur som helst, på Gubbholmen var det ett pucko dom skulle sätta sig och prata med Silvana på vår picknick filt, när han skulle ta sig förbi mig så sparkade han mig på knät skit hårt. Jag reagerade ju genom att säga AJ! men idioten sket fullständigt i det. Och jag som har problem med knäna redan innan! Det är hans spark som gjort blåmärket och det röda märket på knät :( Ärret hade jag sen innan ;) hehe


Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0