blogg från sjuksängen

Natten till igår var en riktig skräck natt! Vaknade mitt i natten och fick springa in på toa och spy, hade sedan en hink vid sängen hela natten.... Gick ju inte direkt att sova, men fick lite sömn då och då. Vågade inte äta något så drack massor med vatten och liten juice, för att få i mig något. :( Pappa tvingade mig att ta värktabletter för min feber var skyhög! Så under Eurovision låg jag och svettades som en idiot! Ett tips är att låta bli att bli sjuk så länge man bor själv, det suger verkligen! ;(
Idag är det lite bättre, klarar av att kliva ur sängen, men inte så långa stunder. DÅ mår jag illa, men magsjukan håller på att försvinna tror jag. Ska iallafall testa att äta lite idag, utifall att det är att magen är tom som jag har ont och mår illa... Man vet ju aldrig.
När jag blivit frisk ska jag rensa min garderob, frågade några tjejer som sagt att de gärna kollar innan jag slänger, men de verkade inte intresserade nu. Så jag tänkte lägga upp en annons här på Bloggshoppen :) Så kanske jag kan få en slant fört :) men lägger bara upp de nyare och finaste av de jag inte kan använda eller har tröttnat på ;) Resten går till klädinsamlingen på sopstationen.
Vad tyckte ni om Eurovison igår? Var det rätt låt som vann? :)

Kommentarer
sofia säger

jag tycker verkligen inte att det var rätt låt som vann. Jag hejade såklart på Sverige men annars tyckte jag att Irland eller Tyskland kunde ha vunnit. Men du vet, Sverige msåte kvala nästa år ändå... alla länder kvalar utom the big 5 och vinnaren måste göra det, tyvärr :P

2011-05-15 @ 15:41:21
URL: http://stellaire.blogg.se/
Anonym säger

Hur är det med dig nu då? Frisk igen? Hoppas det!

2011-05-16 @ 20:39:37
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0