Alan, what did you do?!

Tjenare, Tjenare :)
Nästa vecka är mitt sista seminarium för denna terminen. Känns konstigt och lite stressigt. det är ett gigantiskt seminarium och jag är inte alls redo! Jag hoppas det går vägen ändå :)
Igår var pappa här och hjälpte mig slänga MASSOR med saker. Skönt att bli av med allt skit! :) Vi åt lunch i stan, fikade med Rebecca och Björn :) Pappa köpte ett nytt repskydd till min iPhone ;) Han tyckte det jag hade såg ut som en virushärd. Vilket det gjorde, men jag ville ju inte repa den! På eftermiddagen gick vi och såg på Baksmällan del II :D Den var hur bra som helst! Alla måste se den, sjukt kul!
bild från google

Kommentarer
Karin säger

Jag håller tummarna för att det går bra.



Åh, så den är bra.. Vilken tur. Jag och Erik funderar att åka och se dem

2011-05-30 @ 09:32:19
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0