ouh oh!

Hallå allihopa :)
Idag lyser solen i Karlstad, super skönt! Var på ögonmottagningen imorses och tog ögonbottenfoto. Silvana var super-söt och följde med mig, eftersom min syn blir suddig och jag blir ljuskänslig av vätskan de droppar i ögonen. Vi gick in till stan efteråt och köpte kaffe och smörgås på Espresso House ;) Mysigt!
Sen fick vi en "håltimme" och då drog vi ett gäng in till stan igen och kikade i butiker och åt lunch :) Riktigt roligt!
Ska kolla igenom mina skåp i köket och se vad jag kan koka ihop av maten som finns där, onödigt att köpa massa nytt hela tiden! Kan ju äta upp det jag har först liksom ;) Det gäller att tänka åtminstone lite ekonomiskt, iallafall ibland :)

Kommentarer
Anonym säger

Gud va härligt att kunna gå i affärer när man har "håltimme". Jag är grymt avundsjuk kan jag säga :P

2011-03-29 @ 17:24:38
Karin säger

Meh!! Varför försvinner alltid namnet när jag skrivit klart min kommentar :(

2011-03-29 @ 17:25:19
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0