Mozilla gillar inte min blogg

En sak jag upptäckt när jag kommit hem till mamma och ska blogga är att Mozilla programmet inte gillar min blogg! Den fattar inte blogg.se, sidan ser helt fucked up ut! Och jag kan inte använda alla funktioner eller se statistiken :( Men självklart har jag ju alltid med mig min egen dator också, men inte alltid jag orkar sitta ensam uppe i mitt rum och knappa på tangenterna ;)
Sitter nu i köket vid mammas dator och sidan ser ut som skit!




Hehe, men får leva med det helt enkelt. Efter nästa veckas tenta och besök, så ska jag säta mig och fixa iordning min nya blogg :) Kommer typ se likadan ut som nu, fast att alla kinks som finns på denna sida är borta :D Det kommer bli skönt!




Igår kom jag och Fatma på vår låt <3 :) Fint att ha en sådan tycker jag :)
Agnes ringde tidigare idag, blev jätteglad! :D Så ska ringa henne efter träningen och se vart hon håller hus och komma förbi en sväng och krama om henne lite :)
Nu ska jag fixa mig och mentalt förbereda mig för jobbintervju ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0