let me wonder

Att ha blogg har allt sina fördelar måste jag säga :) Om man som jag har lätt att glömma bort saker, så kan man söka på sin blogg och hitta svaret ;) Tittade upp när det var jag och Cilla var på middag i Karlskoga :) Snart 2 månader sedan! :bigeyes: Tiden går fort må jag säga.... ;)

La mig för att vila lite när jag kom hem efter skolan idag. Sov så sjukligt dåligt i natt. Kom på att jag var ensam och då gick det bara inte helt enkelt :( Sov i nästan 2 timmar :blush: Ooops! Men nu är jag piggare iallafall ;) Ska ta mig något att äta :)

Ringde förresten världens bästa farbror idag, fick lite uppgifter av honom, så fort jag mailat över svaret på dem så sätts operation sälja Kenny igång :) Ska ändå bli skönt att få det gjort faktiskt. Ledsamt men skönt!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0