laugh, cry, run and hide

Det går inte så bra som jag hade önskat med min basgrupp. Sabina är underbar :) Gillar verkligen henne, men det är lite svårt att få igång ett effektivt arbete ihop med resten av gruppen, just nu iallafall. Men jag hoppas på att det ska bli bättre med tiden :) Vår grupp fick beröm av vår handledare, han har 4 grupper att ta hand om och vår grupps arbete om genus var bäst av de 4 han hade :D Vi hade klarat av referatmarkeringarna och referenslistan bäst! :) Tack Jan! :D Haha, fast nu är det ju ett helt nytt system vi sk alära oss, vi skriver efter en mall som heter Harvard. ;) Innan skrev vi efter APA... Så det är lite knepigt, vet ju inte om så jag vill göra är godkänt eller inte. Stönigt att behöva kolla efter jämnt. Typ får jag göra så här? Hehe...
Intervjun i Alingsås har blivit inställd, så nu satsar jag järnet på den i Vänersborg istället :) Men de vill verkligen ha mig, hon jag pratar med fick lite panik när jag sa att jag sökt på andra ställen också. Så jag sa att jag helst vill jobba hos dem i Vbg, vilket är sant :) Orka pendla mer än jag behöver! Jag vill ju kunna ha ett liv också i sommar, inte bara äta och sova hemma... :)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0