it's all been done before

Det har varit en galen natt i natt :p Jag har brottats med kuddarna i ängen så vilt att jag har ont i ryggen :s Vaknade när jag kastade en av dem i golvet... Hehe! Hade fler konstiga drömmar, till exempel så drömde jag att jag och Annie jobbade ihop på ett sjukhus, där det inte gick riktigt rätt till... Fick haffa ett paket ångestdämpande medicin av en medarbetare och ge till chefen som sa "Ja, du kan få ta sånna här när du börjar jobba i sommar..." Jag bara eeh okej :s
Sedan var jag helt plötsligt ute på någon slags medeltids festival i regn och åt mat med Petter, sångaren Peter alltså :p Och vi bodde i en borg, Jokke var där också och vi försökte komma på hur vi skulle bryta en förbannelse och smita ut utan att bli förföljda av en varg som höll oss där :o Antar att det där sista av drömmen är för att jag har värsta Vampire Diaries abstinensen!!!
Ja, jag har aldrig sagt att jag är normal ;)

Kommentarer
Annie säger

Hahaha vilken rolig dröm xD

2011-04-01 @ 23:00:31
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0