I am a volcano

Jag har ju mina moments ibland, som de flesta där ute är väl medvetna om ;) Skickade sms till Karin, Daniel och Annie igår, så istället för att öppna smset med hälsningsfrasen "Tjenis Penis" ändrades det utan att jag själv märkte det till "Turkos Penis" :blush: HAHA Rätt så klockrent ändå! Älskade att de inte riktigt visste hur de skulle reagera, trodde det var ett internt skämt eller en svordom :p Hihi.... Skrattade gott för mig själv när Annie uppmärksammade det för mig :D Haha!
Ja, nu är det så att jag dragit på mig en liten pinsam halvt omedveten vana :s Jag går och nynnar och sjunger för mig själv, som värsta schitzo personen! Inte så där hemma ensam i lägenheten, nej nej, självklart inte! Jag fortsätter sjunga halv högt på låten jag lyssnade på i bilen, när jag klivit ur den.... Jag sjunger på strofer som fastnat i huvudet, nynnar egna truddilutter när jag blir nervös, rastlös eller när jag tycker att det inte ska vara tyst :p Upptäckte detta själv för typ några dagar sedan, när jag sjunger utanför Maxi och en tjej sneglar lite på mig.... Den låten som dyker upp i hjärnan jämnt är just I am a volcano.... Så om ni hör om en galen tjej som springer på stan och mumlar att hon är en vulkan, ja då kan ni lugna den drabbade genom att säga att jag inte är så galen som jag verkar ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0