åt samma håll

Det blev en sväng upp till Karlstad för att packa och börja flytta lite saker :) Ska flytta allt till kompisars förråd, super snälla som de är så får jag låna lite plats där tills dess jag kommer tillbaka från USA och kan flytta in i den nya lägenheten på riktigt. Får ju tillgång till den samma dag som jag och Bror åker till USA :p Skräll liksom!
Silvana hjälpte mig och höll mig sällskap :) Snällt och kul! Hade inte orkat göra ens hälften så mycket som vi lyckades med om jag varit ensam. Vi packade ner allt från hyllorna i vardagsrummet och två lådor från köket. Som vi kånkade på bra från min lägenhet. Idag var jag ensam i arbetet och flyttade alla mina kläder (har ju massor med mig till Trollhättan över sommaren), de fick plats i 4 stycken stora fulla IKEA påsar ;) Packade även en till låda från köket och bar bort. Riktigt duktigt av mig tycker jag! Moppade bort två fläckar från golvet och torkade av bänken och spisen lite halvdant. Tog med mig lite saker hem till Trollhättan, till exempel tre av mina bokhyllor från vardagsrummet. Monterade ner dem först, så de fick plats i mammas minimala bil :p
Det kommer bli jätte bra sen i höst, i ny mindre (billigare) lägenhet! Kommer kännas bättre då :)
Åt samma håll - Lasse

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0