two more lonely people

Var uppe tills jag var för trött för att prata igår, vi tittade på TRON Legacy :) Tyvärr var ju 3D funktionen sönder i deras 3D salong, och sedan hade de bara bacon-snacks, jag skulle bjuda Fatma på bio och snacks som hennes födelsedagspresent. Haha, kändes som att allt bara sket sig för oss! :P Men till slut satt vi iallafall och njöt av filmen, som för övrigt var helt okej. Inte världens bästa, men ändå :)

Fatma hjälpte mig att köpa TV idag :) Den får ju tyvärr inte plats i bilen, Kenny är för liten :( Hihi, men det löste sig. Hemkörning blev det ;) Bättre det än ingen TV alls tycker jag! Fatma är lite som mitt samvete ibland. Jag sa blankt nej till försäkring, men hon sa att tänk om det händer något med den eller om den inte alls fungerar. Så det blev försäkring på den, med tanke på att jag ska flytta så kanske det blir strul med hemförsäkringarna som ska bytas och sånt. Oturligt om TVn ska gå sönder och så har jag ingen hemförsäkring för att de håller på och strula eller nåt. :p

Idag fyller Fatma 20 år! Hur awesome är inte det?! :D Sjukt kul, tycker jag. Nu fnns det inget vi inte får göra (jaja, 23 årsgränser då men...) :) Inget kan stoppa oss! Hihi. Kom in med glass i hjärtskål och ett glas juice och sjöng för henne i morse :) Måste låtit som helvete, min röst skar sig hela tiden :p Haha, men det är tanken som räknas ju.

I går klipptes det lugg :) Rätt nöjd själv faktiskt, men det känns rejält udda och ovant än så länge ;) Känner mig som ett litet busfrö! :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0