they can end our happy days and put us in our graves, but never reach the Ochrasy

Många av er vet redan detta, eftersom ni har tillgång till min Facebook profil :P Men jag har helt glömt att säga någonting här på bloggen! Hur kan jag glömma någonting så viktigt? För precis en vecka sedan firade jag att jag klarat Anatomi och Fysologi tentan, med att gå och tatuera mig :D Jag hade skissat upp det jag ville ha och traskade med Fatma, som skulle vara mitt mentala stöd, till Red Rocket Tattoo i Trollhättan. När vi kom dit säger de först och främst att de stjärnorna jag ville ha var alldeles för små, så de tog jag bort! Sen visade det sig att de inte hade någon tid, det är drop in på fredagar så jag hade ju inte tänkt på att boka tid...
Jag och Fatma åkte och åt lite lunch, då ringde de och sa att de hade fått en öppning. SÅ då bar det av tillbaka och gaddades ;)
Tatueringen är inspirerad av Mando Diao, som ni vid det här laget borde förstått är mina Guld Pojkar! :) För er som inte är så insatta i Mando, så betyder tatueringen om man ska översätta det så normalt man kan "Nå Paradiset".
Det är vad meningen med livet är!

Kommentarer
Linnea säger

Snygg och cool :)

2011-01-28 @ 20:10:54
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0