open my lungs

Alltså förlåt för att det går så dåligt för mig nu med uppdatering. Jag blir lite förskräckt själv faktiskt! Då jag aldrig kommer ihåg mitt lösen när jag ska logga in :( Haha, så det har hänt en del sedan sist ;)
På min födelsedag hade jag föreläsning 8:15, så jag gick upp 5 i sju och slog på mobilen. Då ringde pappa och grattade mig :) Sedan hörde jag en nyckel i dörren, så kom Systra Mi in och sjöng och gav mig glass med jordgubbar och en present :) En Eclipse filt :D Super mysig!
Kom lite sent till skolan, men det struntade jag i. Vi slutade vid 12, då åkte Cilla, Viola och jag hem till mig så hämtade jag de saker som Cilla sagt åt mig att ta med :) Tex, bikini och bra filmer. Vi hämtade upp Louise och sedan bar det av mot Degerfors. Där fick jag pannkakstårta, asgod middag och paket :) Thihi, en hammare med strass bland annat :) Och gröna spikar ;)
Det var verkligen en bra, mysig, rolig och spännande födelsedag :D Tusen tack till Er tjejer!

Igår kom Fatma hit :D Hur kul som helst! Känns alltid så overkligt med sällskap på nåt sätt :p Haha... Vi såg på film, pratade och myste igår. Idag var vi en sväng till stan, ikväll blir det middag och film :) Ska sitta med seminariumuppgiften medan kycklingen marineras ;) Effektivitet liksom! :)
Ska be Fatma om stöd att greja med Superbloggen senare! Lite tips och smakråd lär ju behövas!
På lördag blir det bio, TRON Legacy i 3D :p
Nu lite kaffe, för jag håller på att somna :o

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0