mys och frys

Ja, då vart det ett nytt år igen. Imorgon fyller jag hela 21 år! Känns overkligt faktiskt om jag ska vara ärlig. Visst varje år får jag lite åldersnoja, men nu börjar det bli lite lätt jobbigt att fylla år. Det är inte lika kul längre, känner bara att jag önskar att jag var i en annan period i livet just nu, men man kan ju inte få allt man vill ha. :p

Anyway, Fatma och jag var i Göteborg dagen innan julafton :) Vi shoppade och gick på Jul på Liseberg :) Hur mysigt som helst! Smart av Fatma att vänta med att gå på Liseberg till eftermiddagen ;) Då var det mörkt och extra mysigt med alla lampor :D Hur som så här kommer lite bilder från Liseberg!
En riktigt mysig dag, med mat, fika, mys, kärlek och stelfrysna fötter ;) Helt perfekt blandning av livets goda!

Kommentarer
agnes säger

jag väntar ju på en fet nyårsuppdatering jessica.. vad hände med den? :P puss på dej

2011-01-06 @ 17:18:59
URL: http://agnesblagg.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0