jazz-hands

Det verkar som att jag får klara mig själv i frågan om nytt bloggnamn :p Jaja, om man ska få något gjort får man göra det själv heter det ju ;) Sov ut ordentligt idag, riktigt skönt! Min höft har spelat mig ett enormt spratt sen i jul :( Men nu i natt tror jag att det släppte :) Iallafall lite, enorm lättnad måste jag säga.
Precis kollat på veckans avsnitt av "Pretty Little Liars", blir så rädd efter varje avsnitt. :blush: Jag vet att det är mesigt att bli det, men det slutar alltid precis efter spänningsklimax! Kommer ju dö snart av all spänning ;) Hihi, appropå det förresten! Igår kväll satt jag och tittade på "Harry Potter and the Half blood Prince", så fins det en scen när man blir skrämd. Åtminstone första gången man ser filmen, jag kände att jag ville bli det, så jag koncentrerade mig värsta på stämningen och så FÅR JAG ETT SMS! Hoppade seriöst skit högt i soffan :p HAHA, sen precis efter det DÅ skräms jag av filmen :p Haha, lyckat! Blev ju iallafall skrämd ;) Thihi

Kommentarer
Anonym säger

Varför inte ha bloggnamnet: Jess

2011-01-20 @ 18:26:23
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0