finaste jag vet

Jag vet att det går dåligt med att hålla ett någorlunda tempo här med uppdateringar och så. Men jag är ju faktiskt på lite semester nu :) Så då är det väl ändå lite tillåtet med hackigt uppdaterande av bloggen?
Jag körde en fuling, eftersom jag mått dåligt, sovit sjukt kasst mest på grund av min dumma höft som ska göra så ont att jag inte vet hur jag ska ligga för att kunna somna :( Så har jag inte kunnat gå på flera föreläsningar, så jag skippade detta tenta-tillfället. Känner mig ganska värdelös för det ibland, men samtidigt känner jag att jag behöver det här! En break och samla mig lite.
Jag vet att jag klarar det här, men ibland är vägen inte alltid så rak eller så tydlig som man hade önskat. Jag behövde komma hem och bara ta det lugnt, träffa min lillebror och dumma mig med honom, träffa min soulmate och spåna på framtiden, prata om drömmar och värderingar, umgås och krama om mina favorit pojkar Daniel och Andreas, dricka massor med kaffe och te. Prata med mamma och Kalle, och imorgon (eller ja senare idag) ska jag få krama om min ögonsten och skrutta Freja! Ska ta henne till dagis :D
Sen ska jag nog hämta henne också om allt går som planerat och möjligtvis åka till Biblioteket, så hon får leka med dockhuset där, hon gillar det! Precis som jag gjorde när jag var liten ;)
Längtar skit mycket tills hon vaknar, hon har ingen aning om att jag är här!

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0