we got wings, you got a halo

SHIT vilket drag det var på Louise och Alex fest! Jösses Amalia! Haha, kom hen för ett par minuter sedan... Upp vid 12 imorgon för att hämta Natalie vid kyrkan klockan ett och sedan Silvana kavrt över ett i stan och sedan bär det av mot IKEA linch med Cilla och hennes kompis Mikael... Sen ska vi ttiita på Oscar, Anton  och Magnus när de spelar innebandy :) NAJS söndag... :)
Kan hända jag skickat förklaring på mitt mission på Hultsfredsfestivalen 09 till Andreas i natt, men han har slutat svar, bra tror jag....
Lära sig sluta skicka sms när man är litte påverkad är nummer ett på min "saker du borde lära dig nu när du är VUXEN Jessica" lista ;) haha, sov sätt alla fina läsare ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0