want your love

Usch, vilken dag det vart! Vaknade och gick iväg och hämtade ut tvättnyckeln :) Höll på att spy hela vägen hem, stannade i tvättstugan, fick fixat tid redan imorgon eftermiddag! Gött :) Skrev till Silvana att ta papper åt mig om de delade ut någonting, för jag kunde inte stå upp utan att må dåligt :( La mig och sov typ 6 timmar till, skönt säger jag bara.
Men blev väckt vid 10 av dörrklockan! Fick värsta adrenalinkicken och FLÖG upp ur sängen. Sov ju bara i trosor, så fick linda mitt stora tunga täcke runt mig och sick-sacka fram till dörren. Där står det en kille som ska kolla spis och kylen. Haha, fick lite panik! det ser ju ut som ett slagfält här just nu, lådor, grejer och påsar överallt! Han kommer iallafall in och ser direkt vad problemet med spisen är! :p Det är vreden för plattorna som inte funkar som sitter på fel plats! Hehe, ja det var ju iallafall inte jag som flyttade på dem, men kände mig lite blåst. Han kollade in kylen och sa att han kommer med en ny nästa vecka! :D Thihi! Gött, då slipper jag ju dessutom pilla bort alla dumma Hello Kitty klistermärken!
Åt frukost i sängen vid 14 :p Hihi, och tittade på Pocahontas :) MYS!

Kommentarer
rebecca säger

dumma hello kitty ?!? hon är söööööt!

2011-02-10 @ 21:22:47
URL: http://www.majlov.se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0