only you

Yes, då var man tillbaka i Trollhättan. Det är alltid lite konstigt att komma tillbaka, jag går som in lite i min gamla roll. Blir lite störd på mig själv då! Men jaja, hur som helst!
Kom hit igår vid 21, då stannade jag till på Fatma's jobb :) Fick med mig pizza, de gör de godaste pizzorna i världen där! :D Men fick räkor på min, fast jag inte beställt en pizza med räkor :question: Åkte hem till mamma efter att jag släppt av Fatma hemma hos sig. Ställde klockan för att vakna och kunna gosa med Freja innan hon skulle till dagis. Hon och jag låg i puffen framför tvn och tittade på barnprogram, när helt plötsligt inget mindre än Mysteriet på Greveholm börjar! Haha, blev super glad! Men kan inte förstå varför de visar den i mitten av februari :s Haha! Freja låg och höll om mig hela tiden, la huvudet på min mage och på min axel om vart annat. Super söt är hon!

Drömde förresten sjukaste drömmen på länge! Tror jag kollar för mycket på serier :( FÖr jag drömde at jag var gravid, fast det var inte mina barn, fast ändå var de det. Var någon slags surrogat mamma, till Calie och Mark i Grey's Anatomy :p Thihi... Skulle ha tvillingar, ingen aning om könen (vi diskuterade det i drömmen nämligen, varför jag inte ville veta könen på barnen), var iallafall på väg mot förlossning, för jag började få värkar. Men vattnet ville inte gå, var kissenödig på riktigt, så är glad att "vattnet" inte gick ;) Haha... Iallafall, blev tillsagd av min pappa i drömmen att gå och packa för att åka till sjukhuset, men hade ju ont, så det gick väääldigt långsamt. Plus att istället för att ha vart gravid i 9 månader vart det bara 1.5 månader :s så jag hade panik över att vi inte hade några kläder till barnen! Haha och där gick jag runt själv i ett big ass hus, där tydligen hela familjen bodde... Monica min pappas ex-fru var också där. Hon visste nte ens att jag skulle ha barn, så hon var lite chockad och ledsen... Emma, Christian (min halvbrors fru) hade inte heller fått träffa mig, det hade ju gått så snabbt, så jag var lite ledsen med. Och så visade det sig att barnen låg fel, kände det inom mig, de låg och tröck på revbenen på högersida. Tänkte bara detta kommer göra så jävla ont! Haha... Ingen där hemma i drömmen brydde sig om att de låg fel.... :o
Ja som sagt sjukaste på länge! ;)

Kommentarer
sofia säger

haha det var den sjukaste dröm jag hört om :P:P

2011-02-16 @ 16:43:33
URL: http://stellaire.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0