the new boy

Det slog mig igår precis innan jag skulle somna att jag har tandläkartid imorgon i Trollhättan! :p Så ringde dem nu på morgonen, upptaget i typ en halvtimme :o Men nu har jag avbokat och sagt att jag ska ringa tillbaka när jag fått mitt schema ;) Hehe, har inte tid att åka dit ner för tandläkarbesök heller. Tror jag måste ge upp dem och flytta över hit. Men jag vill egentligen inte! Men det blir ju bättre än att åka över 20 mil för att någon ska titta lite på mina tänder och sen ta typ 500 spänn för det!

Vaknade 5 i 8 idag, riktigt bra :) För det är heldag imorgon, så då måste jag lägga mig i tid. Silvana ringde mig från bussen från Åmål. As bra, för då vaknade jag på riktigt :) Vi bestämde det igår innan vi somnade ;) Ska möta upp henne och Cilla på Universitetet och plugga lite :) Men först ska jag läsa igenom lite här hemma, så jag kan diskutera och skriva när jag kommer dit. Så ska jag passa på att lämna in mitt retur paket till H&M också, för det måste lämnas på Pressbyrån vid skolan :p Och kommer inte ha tid till det innan lektionen imorgon, så lika bra att få det gjort nu!

Karin: Nej, jag vet att jag egentligen inte kan sälja Kenny. Men jag har inte skillz till att laga honom, inte plånbok till det heller... ;( Så jag måste skiljas från honom nu :( Det skär i hjärtat, men alla andra klarar ju sig utan en Kenny, så jag får försöka lära mig det jag med :(

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0