standing on a rooftop

Segis dag idag. Var uppe vid kvart i sju, på min lediga dag! Gick till bovärden med kompletterande inspektionslista, samt för att hämta ut nycklarna. Han ville jag skulle ringa en annan kille och prata om fläckar på väggar och mattor, jag vill ju bara att det ska stå på rapporten, så inte jag blir betalningsskyldig för nåt som gjordes för tusen år sedan :p Ska dit imorgon igen för att hämta den nya tvättstugenyckeln han ska göra åt mig :) Så då ska jag boka tvättid efter skolan! Hoppas det finns en tid typ torsdag eller fredag ;) Så det blir gjort!

det går inte så jätte mycket framåt idag med uppackningen heller :( Har satt på en diskmaskin, och torkat av lite på vissa delar av diskbänken och sånt. Men inte mycket mer. Fick ju upp rätt mycket igår kväll, men jag vill/måste ju bli klar någon gång också. Fick upp alla böcker, cd-skivor och filmer ;) Ställde bokhyllorna där jag vill ha dem :) Ser bra ut! satte upp köksgardiner med, de i vardagsrummet sitter redan på plats. Så det är lite mysigare, men ganska långt i från klart :( SEGT med andra ord.

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0