singing my song

Igår var det studenttorsdag och vi drog till Tempel, Silvana och jag. :) det var egentligen meningen att massa annat folk skulle med, men en efter en fick förhinder. Detta var utan tvekan den bästa utgången jag haft i Karlstad! :D Sjukt bra musik, asglad hela kvällen! Vi var på samma nivå ;) Dansa, skratta, dricka vatten, gå på toa :) Allt var awesome! Mer sånna kvällar JA TACK! :D Kände ett lyckorus i kroppen när jag hoppade och skrek med i låtar som "Livin' on a prayer" och "Mmmbop" ;)
På bussen in till stan var det sjukt mycket folk! :p Lite innan stan klev det på 4 killar. Jag och Silvana dog när vi hörde att de prata tyska, för ALLA pratar tyska om de inte är svenska! Åtminstone runt oss. Så börjar en av killarna prata med oss, med perfekt engelska och sån där amazing brittisk dialekt! Han fråga först om vi prata engelska, sött... Han var hur jävla sjukt snygg som helst! Blev lite tagen... Kunde knappt prata, alkoholen i min kropp hjälpte ju inte till. Fick ordbrist, jag bara "vad heter ingenjör på engelska?" till Silvana, så prata vi lite med honom till vi skulle av. Såg honom där inne också, men prata inget mer. Jag hade fullt upp med att vara glad och dansa :D men ser jag honom på universitetet ska jag definitivt gå fram och hälsa :) Vill ju veta vad han heter och vad han läser för något ;)

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0