never ever did

För någon vecka sedan köpte jag ett nattduksbord, som sedan dess stått i sin förpackning i hallen. Men nu imorse (runt halv 2 ;) haha) så kände jag att det var dags att bygga ihop det. Vill ju inte ha kaffe i hela sängen :p Så nu står det ett svart litet bord här! Skit bra :) Ska leta fram min duk och ha på, för det är ett metallbord, jobbigt att ha mobilen där på, kommer ju låta as läskigt när man får sms och så... Ska försöka sätta upp tyget jag sydde till vardagsrumsdörren också :) Så det blir lite ordning här :) Även om det blev mycket bättre igår, det hjälper med pressen av att få besök ;)

Kommentarer
Anonym säger

Låter som du är inne i ett "flow". Låter bra! Gissar att du mår bra! Kram

2011-02-20 @ 15:38:07
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0