like I'm a hot

Jag vet att många förväntar sig en slags uppdatering här, men tyvärr det kommer inte bli någon! Inte om det iallafall ;) Ni får hållas ett tag till tycker jag, tills jag själv vet vad som händer :p Haha
okej, igår var det födelsedags fest för Alex. Alex är louise i klassens fästman :) Louise och Alex bor två våningar ovanför mig :) Det var ett glatt gäng som spelade music-quiz när jag kom :) Hihi, sen blev det MASSOR med alkohol... råkade smsa lite där också, men det brukar jag ju alltid lyckas med ;) Typiskt jag liksom!
Men jag kommer lösa det där med smsen ;) Thihi... Råkade säga liite för mycket i ett eller flera :s Men men gjort är gjort och bättre ut än in liksom! Nu ligger det i luften och vi kommer prata ut om det, jag och Andreas. När han kommer hit och hälsar på mig :) Ska försöka få hit folk då ;) Så han får träffa mina kompisar här, det kommer nog inte vara några problem! Folk gillar att festa ;) Hihi
Nu blir det super röj, för imorgon kommer tjejerna hit efter skolan på te och scones! :D

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0