Jaha, varför ska det vara lätt, när det kan vara svårt?

Vad trött jag blir... Det är ju inte precis en hemlighet att huden min inte är den bästa :p Så jag tänkte, ja nu satsar jag en sista gång på att köpa någon hudvårds serie från Apoteket. Tänkte att alla som har problem blir alltid rådda att använda Basiron, så då får jag testa det. Har ju fan testat ALLT annat, så why not liksom? ;) Ja, kära läsare vad händer om inte det att det visar sig att jag är allergisk mot Basiron! Visste inte ens man kunde vara det! It's just my fucking luck liksom! Så nu är ansiktet lagom rodnat, det sticker, kliar och bränns något kopiöst i ansiktet och huden torkar ihop och fnasar sig. Mest fnasas det runt munnen och hakan, så det ser ut som att man borstat tänderna och fått tandkräm kvar i halva fejset och så har det torkat in där.... Känner mig så otroligt snygg just nu :( I värsta fall tror jag att jag har allergitabletter hemma i Karlstad... Men varför just nu, när jag faktiskt ska träffa någon viktig också?! TYPISKT! ;(

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0