how am I

Det var till att ställa alarmet för att komma upp i någorlunda tid. Men jag har inte orkat kliva ur sängen ännu :p Magen skriker efter mat, så det är ju definitivt dags ;) Det är trista snövädret är en av bovarna i dramat. Jag hoppas att det slutar snöa till 16, när jag ska ut över gården för att komma till tvättstugan! Orka gå i snöstorm liksom...

Ja, jag önskade jag hade mer roligt att säga än att idag ska jag packa upp lådor ;) Men nej, jag kan inte säga annat. Eller jo, jag ska åka och handla :p Haha, men det är nog på samma rolighets skala det. Fick sms om att ett paket från H&M finns att hämta efter 15:00, så ska packa in tregginsen som jag fick som satt värsta konstigt och ta mig dit vid 15 då :) Så lite kul blev det allt :) Kanske kan åta mig att ta lite bilder på de nya kläderna ;) Ni har ju inte fått så mycket bilder nu det senaste, känner mig lite dålig för det :(

Nej, nu är det dags för frukost-mys i soffan :) Med Grekiskt lantbröd från Maxi's Happy Hour <3 (Förlåt Fatma att jag Happy Hourade mig utan dig... ;( )

Kommentarer
rebecca säger

du har ställt in att hämta på jouren va?!

2011-02-10 @ 21:51:45
URL: http://www.majlov.se
Fatma säger

haha hur kunde du!? :)

2011-02-12 @ 12:41:51
URL: http://fatmaz.blogg,se
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0