Hej hej allihopa :) Jag vet att det är nå...

Hej hej allihopa :) Jag vet att det är några dagar sedan, men än så länge finns inget internet i min nya lägenhet. Ganska jobbigt faktiskt! Det är massor med små saker som förstör min tillvaro just nu. Bland annat att Adressändring klantat till det så all min post kommer hem till min mamma i Trollhättan! Why?! Ja, jag ringde dem och bad dem sluta, då säger de att det inte finns någon sådan eftersändning. Nej, det är nog Posten som bestämde sig förra veckan att börja eftersända allt till min förr, förr, förr, förra adress. Ja, det är ju logiskt! Jävla helveten!!! De samarbetar med Posten, varför inte bara ringa ett samtal och fråga dem vad som händer? Tydligen är det för svårt för adressändring att göra sitt jobb. Det jobbiga är ju att de är de enda på marknaden dom utför denna tjänst! Så man är tvungen att använda sig av dem. Ifall man inte bara folkbokför sig på rätt adress och hoppas på det bästa :p Ja, sen att internet inte finns ännu, det är ju också jobbigt. Att pappa tog med pluggen som håller upp hyllorna i mina Billy-hyllor till Trollhättan är ju inte heller så lyckat :p Sen är det så mycket saker så jag vet inte vart jag ska börja. Sovrummet och klädkammaren och hallen och köket har saker från den gamla hyresgästen, de ska bort på fredag. Men det betyder att det blir mer omständigt att packa upp och fixa iordning för mig. Suck :( Jaja, nu ska få pengar för hyra på förra lägenhetn och fixa med mina nycklar! :) Ett problem ur världen ;) hihi


Kommentarer
Anonym säger

varför har du flyttat så mycket? ;)

2011-02-03 @ 23:26:54
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0