God morgon :) Skola idag då. Men bara fram...

img_7449 (MMS)

God morgon :) Skola idag då. Men bara fram till 12, sen ska jag till Expert och prata med dem om min tv, som gör konstiga ljud om man ändrat inställningen från den som redan är till någon annan.  Igår hjälpte Cilla mig att packa upp här. Hon dammsög och jag fixade och donade :) Så nu är det på god väg. Fatma och Cilla säger att mitt mål är att vara klar till helgen ;) hihi. Fick nämligen typ världens finaste sms igår, av Johan. Han var så söt! :blush:  För tillfället är detta hur mitt sovrum ser ut, inga tavlor är på rätt plats ännu, men det börjar te sig nu :) Appropå kommentaren jag fick om varför jag flyttar så mycket, så kan jag säga så här: Först fixade jag en lägenhet här i Karlstad för att ha någonstans att bo. Men när vi var där och tittade så var den pytte liten och svindyr! Så jag letade vidare och hittade den jag bodde i förut, då den var väldigt nedgången gillade jag den inte. Och trivdes inte eftersom dt var grymt lyhört! Samt att grannen envisades med att ha fest torsdag-söndag varje vecka. Vi har tentor på lördagar oftast och då klockan 9 på morgonen, det är inte kul att ligga i sängen vaken vid 1 för att de festar och spelar musik så mina fönster vibrerar! Så därför flyttade jag :) Här trivs jag redan! Mycket lugnare, finare och bättre. Nu gäller det bara att se upp för skottlossning :s Som tydligen var först precis utanför min gamla lägenhet och nu i mitt nya område! SHIT!


Kommentarer
Karin säger

Ååh jag vill se mer bilder :)

2011-02-07 @ 10:56:35
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Anonym säger

Jag vill oxå se mer bilder! Grymt snällt av Cilla att hjälpa till!

2011-02-07 @ 11:45:59
Anonym säger

Okej :) Då förstår jag!

2011-02-07 @ 19:26:26
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0