falling down on my knees

När Facebook uppdaterade till den "Nya Profilen" togs min automatiska uppdatering av blogginlägg bort :p Lite drygt, men samtidigt bra! För nu har jag lite folk som vänner, som jag helst inte vill ska hitta hit :blush: Skriver ju bara av mig liksom :) Det är jätte kul, men jag vill inte behöva tänka så mycket på vad jag skriver :) Ordbajsa är som lite min grej ;) Hihi....

Igår öppnade ansökningen för Sommarkurser 2011 :) Sökte två stycken, för att man får lite bidrag även på sommaren då :) Och om det skiter sig med sommarjobb i år, så får jag iallafall någonting ;) Jag sökte följande två kurser på vardera 7.5 poäng:
  1. Harry Potter och hans världar
  2. HBO och det samtida TV-dramat
Båda två kurserna är på distans och ortsoberoende, men hålls av Linnéuniversitetet :) Lite kul att få läsa någonting man är intresserad av. Visst de kurser jag läser nu på mitt program behöver jag och jag är väl intresserad av dem eftersom jag vill jobba med detta sedan. Men man är liksom inte lika peppad och "YEEES" över kurser som heter "Hälsopsykologi", "Patofysiologi" eller "Omvårdnad" :rolleyes: 

Kommentarer
Karin säger

Åh, så det blev Harry Potterkursen :D Du får berätta sen vad den gick ut på...

2011-02-24 @ 11:12:55
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0