don't bring flowers after I'm dead

Det är ett under att jag faktiskt kunde somna igår kväll :) Skönt! Men vaknade kvart i nio sen :p Haha, typiskt... Somnade om efter ett tag, men då var jag ju helt död när alarmet gick. Så klart!
Jag har försökt ta hand om min tvätt, men allt var inte torrt ännu. Jävla skit! Men finns inget att göra åt saken nu, torkställningen får stå ett dygn till nu :) DÅ jävlar blir det torrt! Jag börjar faktiskt bli lite rädd för mig själv när jag ser min garderob. :bigeyes: Den här klädkammaren jag har nu är typ mer än dubbelt så stor som min gamla, och då passade jag på att handla lite kläder ;) Nu när de får plats liksom :) Hihi, men det börjar ju bli fullt! :o Hur lyckades jag med det? Så mycket kläder har jag ju inte köpt! Och rensa går inte! För precis ALLT är jätte fint, skönt och sitter perfekt! :D Så det så!
Nu är det breakfast-time... Är rädd att bilen blivit insnöad! :( Hur ska jag ta mig dit då?! Äger ju inte en skyffel...
PS. Fick värsta Julia-flashbacken nu! Lyssnar på Erik Hassle... Gud vad jag saknar tokiga kommentarer som "Vad vill du ha för blommor på din grav?" osv ;) Julia om du läser detta, kan du inte skicka några tokisar i repris till mig på Facebook? :blush: SNÄLLA?

Kommentarer
Kimona säger

Hej Jessica! Gud vilken snygg blogg! Får allt börja läsa lite i den :) Jag blir väldigt avundsjuk på din garderob! Rensa förstår jag att du inte vill göra, det är ju det värsta som finns. Så jag förstår dig :) Ha det bra!

2011-02-14 @ 23:44:50
URL: http://kimonas.blogg.se/
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0