we're living in America, and we're not sorry!

Well hello!
Befinner mig nu i köket i pappas hus i Woodstock, Georgia :D Hur häftigt som helst!
Lite kul att vi fick gå igenom typ tusen säkerhetskontroller, till och med en efter att vi klivit av flyget här i USA. Lite extremt kan jag tycka. Jag reste ju med alla mina diabetesgrejer i handbaggaget, har ett fint certifikat som tillåter mig att ha vad som i min mening är saker som jag kan kapa planet med! Tror ni någon frågade mig om varför jag har flera sprutor, ampuller (med genomskinlig vätska) nålar, slangar och andra konstigheter? Nej, självfallet inte! I Sverige tittade kontrollanten inte ens på skärmen när min väska åkte igenom! Bra säkerhet där :p
Det var 33 grader när vi landade 19:45 igår lokal tid ;) Fett najs! Dock regnade det :( Men idag är det fint! :D Man får inte lämna huset utan spf, och minst 30 på kroppen och hundra i ansiktet! Fatta det eller?!
Utsikten från pappas sunroom, där vi åt frukost ;)

Kommentarer
Annie säger

Sweet:D Jag blev stoppad i Costa Rica för att jag hade en nagelfil i handbagaget. De trodde väl att jag skulle skära halsen av piloten med den och kapa planet eller nåt.

2011-08-04 @ 12:14:34
Annie säger

Förresten, nu bloggar jag igen! :D

2011-08-04 @ 12:52:25
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0