to bring me back to life

Tjo och tjim :)
I morgon ska jag åka hem till Trollhättan. Bara en snabbis måndag till torsdag, men ändå super skönt!
Nu i fredags hade vi våra första färdighetsträningar :D Fick ha scrubs (sjuksköterskekläder) på mig ;) Kände mig jävligt viktig i dem :) Hihi! Lite jobbigt att byxorna var för korta :( Men drog ner dem lite, så såg det ju bättre ut i alla fall.
Sedan på kvällen gick jag hem till Cilla, som bjöd över Pontus (som bor på hennes våning) och Henrik som går ingenjör, så satt vi till sent och pratade och tittade på Brudens bäste man :) Super trevligt och kul! Älskar sånt där spontant som blir awesomeness!
Sedan i går fikade vi några stycken hemma hos Cilla, jag drack bara kaffe så var lagom hungrig när vi gick därifrån! Haha, men Anton, Silvana och jag åkte in till stan och åt på restaurang :) Fick äntligen Carbonara som jag längtat efter, speciellt sen farmor smsade från Thailand och sa att de skulle äta det på den restaurangen hon och jag åt på där! Där var den super god, det var den ju här också ;) Hehe, efetr maten gick vi och tittade på I am number four, som visade sig vara del ett av två :p Blir lite knäpp på alla serie-filmer nu...! Men filmen var asbra! :D Och jag hade väldigt kul och trevligt! Efter bion dissade Anton oss för biljard... Så vi gick hem och pratade och sov inne i stan, sov bättre än jag gjort på ett bra tag! Undrar om jag behöver sällskap för att sova bra? :o Får ragga hit lite folk då och då i så fall ;) Hehe...
I need a doctor

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0