that should be me

Det tog lite längre tid att laga mat än jag trodde :p hehe, men nu ska jag äta dagens första mål: Chicken Tikka Masala :D Lagade extra matkorn (tack mamma för paketet! Är jätte gott!) så jag kunde lägga ner i två andra matlådor som bara hade protein i sig :) Så nu har jag lite matlådor i frysen att plocka av. Ska prata med Cilla och ge henne ett ûber bra förslag enligt mig själv ;) Skriver ut det efter att jag pratat med henne.
Tänker att jag ska ta ett röj i helgen :) Slänga sånt jag inte använder längre, men som jag av någon anledning sparat! För jag känner att det är dags att lätta lite på lasset ;) Blir lättare att flytta sen, när det är dags för det nästa gång om några år :)
Ska även ta en titt i garderoben, synd bara att alla jag känner här är så himlans små! Annars hade de kunnat adopterat lite kläder :) Har klänningar som jag inte använder och så... Blir att åka med det till Myrorna eller nåt :)
Tänkte att jag kanske ska börja länka till låten som jag använder som rubrik :)Vad tycker ni om den idén?
That Should Be Me

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0