hold your breath

Igår var det inflyttningsfest hos Cilla på kvällen :) Men på morgonen åkte jag till Vårdcentralen och tog lite blodprover. 4 stora rör tog hon sjuksköterskan och jag tycker att de som jobbade det passet var rätt så otrevliga! Sjuksköterskan typ våldtog mitt blodkärl! Gjorde skit ont hela dagen :( Men blev inget blåmärke iallafall, så det är ju bra! Jag har lågt blodtryck 110/60, eller ja lågt och lågt, det är väl precis på gränsen mot lågt, men mitt blod vill ju inte lämna kroppen precis, så hon lirkade med den där nålen i armen ett antal gånger och jag ville bara dö ;( Usch!
I skolan var det färdighetsträning :) Så vi fick hjälpa varandra vid maten, soppa, mjukt bröd och dricka :) Det var inte så lätt som det låter ska jag tala om... Men det gick allt bra och vi lärde oss mycket, vi skrattade jätte mycket jag och Sabina för vi sjukar oss så mycket ;) Vi fick oxå borsta tänderna på varandra och ta på och av tröjor. Mycket givande lektion faktiskt :D
Efter skolan åkte jag in till stan och mötte Silvana och köpte presenter till Cilla som precis flyttat in i nya lägenheten och till Johanna som fyllt år :) Vi åt middag på stan och gjorde oss i ordning hos mig sen :) Festen hos Cilla var jättekul! Kankse fick lite för mycket att dricka dock, men mår prima idag ändå :) Så jag är nöjd! När jag vaknade i morse hade jag 13 missade samtal och typ 9 sms :S Hehe... Ooops! Men det löste sig det med :)
Don't hold your breath

Kommentarer
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0