girls like cars and money

Ja, fråga mig inte hur jag kom att tänka på det, men det slog mig att jag inte innan detta lagt upp mina filmer från när Annie var hos mig i Karlstad och hälsade på :) Förlåt för detta Annie. Här är vi med Kenny på Universitetets parkering, vid Ingenjörshuset ;) Och byter till vinter däck den 21 oktober 2010 :)
Enjoy!
Eftersom jag var koncentrerad på annat, stängde jag av filmandet istället för att pausa :p Där av två delar ;)
Okej, måste medge att nylonstrumpbyxor och kjol INTE är de ultimata däckbytar kläderna :P

Kommentarer
Karin säger

HAHA vilka härliga videor! :D

2011-04-26 @ 11:12:55
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/
Annie säger

Haaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaa xD Ååååh det här hade ju jag nästan gjömt av! Hahahaha. Haha gillar viskningarna vi gör: "Stäng av!" "Hur då?!" "Det går inte!" Hahahaa!! xD

2011-04-26 @ 19:33:11
Annie säger

...och du är förlåten förresten ;)

2011-04-26 @ 19:40:32
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0