when you're looking like that

Hejsan Hoppsan :)
Det är mycket fixande på gång nu. Någon gång måste jag ju för helvete bli färdig! Var en snabb visit på IKEA går för att köpa lite hyllor, som sagt, men så klart så vart allt för stort för Kenny att ta med hem. Men jag tänker inte låta det hindra mig i mitt fixande och donande ;) Nej, nej. Jag ska få bort lådorna nu denna veckan, det har jag bestämt! Innan helgen till och med. Jag orkar inte skära mig på lådkanterna mer. Det gör ju så ont :p Har rivit mig några gånger på benen nu, så det känns som att det är färdig med det nu! Det är ju sådär lagom snyggt med högar med böcker på vardagsrumsgolvet, men bättre det än en massa flyttlådor i hallen, som står i vägen när man ska in och ut!!!
Nej, nu får jag ta itu med det igen! :)

Kommentarer
Johan säger

Snart kommer jag o hälsar på! :D Då kmr det hända grejer vill jag lova. Sockerkaka följer också med. ;)

2010-09-27 @ 14:30:55
Namn

E-postadress (publiceras ej)

Bloggadress
Kommentar

Kom ihåg mig
RSS 2.0